2013. január 16., szerda

Root - Bin4ry féle


FIGYELEM! Kérlek figyelmesen olvasd el a leírást, ha kell többször is! A 7-es pontban leírtakat AZONNAL végezd el, különben megszakad a szkript. Ha nem írja ki, hogy Helyreállítás indítása, akkor lépj ki Home gombbal, és zárd be a szkriptet, majd kezd elölről!

(A csomag tartalmazza a szkript Linux verzióját is!)

Köszönet a root-ért Bin4ry-nak!



1. Töltsük le a következő kis csomagot: Root_with_Restore_by_Bin4ry_v16.zip
2. Csomagold ki tetszőleges helyre!
3. Kapcsold be a telefont (vagy a bekapcsolt készüléknél) menj a Beállítások - Fejlesztői lehetőség - USB hibakeresés menüpontra, ellenőrizd le hogy az USB hibakeresés be van-e kapcsolva, ha nincs kapcsold be. Az Ismeretlen forrás-ból való telepíthetőség is legyen bekapcsolva amit a Beállítások - Biztonság - Ismeretlen források résznél kapcsolhatsz be!



4. Csatlakoztasd a készüléket a számítógéphez USB-n keresztül (ha nincs fent a driver és a fastboot driver, azt tedd fel mindenképpen!)
5. Indítsd el a RunMe.bat fájlt!
6. Írj be egy 1-est, és üss ENTER-t!
7. A root-olás folyamata közben a készüléken megjelenik egy ablak, ahol csak válaszd ki a jobb alsó sarokban lévő Adatok visszaállítása gombot! (Nem kell jelszó!)




8. ~10 másodpercen belül a készülék automatikusan újra fog indulni, ha végzett a szkript egy üzenetben értesít:

After reboot all is done! Have fun!

Bin4ry

Press key to exit ... 


9. A rendszer betöltése után csatlakoztasd le nyugodtan az USB kábelről, a root-olás sikerességéről meggyőződhetsz a Play-ből feltelepített ingyenes Root Checker alkalmazással.


1 megjegyzés:

Unknown írta...

Hali, nekem annyi lenne a problémám, hogy mindent megcsináltam ami levolt írva leszedtem a programot tetszőleges helyre kicsomagoltam aztán az usb-hibakeresést pipáltam meg az ismeretlen forrásokat is. felraktam a gépre elindítottam a runme.bat-ot de megállás nélkül csak annyit ír ki, hogy please connect your device with USB-Debugging enabled now és folyton megint bepipálom az usb hibakeresőt de semmi. légyszíves válaszolj ha lehet, mert fontos lenne. Köszönöm!